Werven en inspireren | magazines en brochures »meer

Profileren en netwerken | huisstijlen »meer

Ontmoeten en verbinden | campagnes en presentaties

Browsen en surfen | websites »meer

BELEEFweek Drents-Friese Grensstreek
De Drents-Friese Grensstreek herbergt een groot aantal natuurgebieden, prachtige dorpen, landgoederen en landerijen. Tijdens de BELEEFweek staat deze streek even helemaal in de schijnwerpers!

Deze evenementenweek wordt ondersteund met verschillende communicatiemiddelen waar ik mijn bijdrage aan lever: logo, huisstijl en beeldtaal, programmaflyer, poster en materialen voor website en Facebook. @BELEEFweek

Fietskaart Op Fietse | IVN Noord
Je bent jong…, en je wilt best fietsen. Maar dan wel met zo’n leuke opvouwbare fietskaart van Op Fietse. Ontwerp, opmaak en drukwerk voor een opvouwbare fietskaart. (Illustraties: Femke van Gent)

Lesbrieven voor de Week tegen voedselverspilling
Een week lang aandacht voor voedselverspilling. Met lesmateriaal voor basisscholen in Assen. Er zijn vijf lesbrieven ontwikkelt met daarin achtergrondinformatie, een leuke opdracht en een heerlijk recept.

A learning space odyssey – wetenschappelijk publicaties
Ontwerp onderzoeksmaterialen, brochure, proefschrift, illustraties, tabellen en grafieken.

Menukaart voedseleducatie
Een visueel overzicht van alle initiatieven die leerkrachten in PO en VO kunnen helpen om het thema ‘voedsel’ in de klas op de kaart te zetten.

Kindermenu 2.0 | Jong Leren Eten Friesland
Het doel: In alle Friese gemeentes minimaal één restaurant met een verantwoord en lekker kindermenu op de kaart. Tijdens de World Food Week werd in Leeuwarden de aftrap gegeven met de presentatie van een door kinderen samengesteld menu. Met een uitnodiging voor de ouders, placemats en menu’s voor in het restaurant, aangekleed met rollup banners: Eet smakelijk!

Positionpapers | Stiva
Jaarlijks overzicht van de feiten en cijfers over alcoholgebruik in Nederland. De Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) zet zich in voor verantwoorde alcoholconsumptie én verantwoorde alcoholreclame. @stiva

Zaaiplezier! | Jong Leren Eten Friesland
Direct mail campagne, tweewekelijks Mailchimp-nieuwsbrieven, ondersteund met een campagnewebsite: communicatie-uitingen om kinderen en hun leerkrachten/begeleiders te inspireren en te helpen met moestuinieren: Zaaiplezier!

Koken met kids, voedseleducatie | Jong Leren Eten
Kinderen meer in aanraking brengen met kennis en activiteiten over voedsel, zodat ze zelf gezonde én duurzame keuzes kunnen maken.

Vogelfestival | Nationaal Park Lauwersmeer
Het Vogelfestival is een terugkerend festival met muziek, lezingen, lekker eten en drinken, excursies, kunst, wetenschap en theater. Een festival waar vogels centraal staan; niet alleen leuk voor de echte vogelaar, maar voor iedereen!

Ik had het genoegen te werken met de illustraties van de jonge Stene Elzerman. Beachvlaggen, flyers, posters, spandoeken, tassen, hesjes, advertenties, banners voor tv, website en social media, allen voorzien met zijn prachtige vogels. @vogelfestival

Wandelboom | KWBN en IVN
Opdrachtkaart voor de jonge avondvierdaagse wandelaar om de zintuigen van de kinderen te prikkelen, zodat ze zich bewuster zijn van hun omgeving.

Educatiesafari | IVN Noord
Ontwerp diverse communicatiemiddelen.

Laat creativiteit voor u werken!

Creativiteit is het vermogen om op een andere manier naar een vraagstuk te kijken, om out of the box te denken.

Creativiteit werkt als het vertaald wordt naar een passend ontwerp. Toegespitst op de opdrachtgever, binnen planning en binnen budget.

Deze creatieve combinatie is mij op het lijf geschreven. Grafisch, ruimtelijk of web. Co-creatie, samenwerkingsverband of freelance. Strategisch, tactisch of operationeel. Alleen een idee of het complete traject tot eindproduct. Mijn jarenlange ervaring en creativiteit laat ik graag voor u werken.

Aangenaam, Karin Janssen

© 2007 – 2024 | karinjanssen.nl